Thursday, February 14, 2013

Wedding : MIRA, Perlis by EZAL - 0125816820

Salam semua...

Hari ni ezal nk kongsi gambar makeup terbaru ezal....Alhamdulilah pada 9 dan 10 feb 2013 lepas ezal balik kmapung cz ada job makeup kat sana...:) makep sanding 2x and dua-dua kali makeup kat tempat yg sama iaitu kat taman bunga raya, kangar perlis. Syukur segalanya berjalan dengan lancar dan pengantin berpuas hati dengan hasil yg telah ezal berikan...:) kalo korang nk tau camne hasilnye jom kita nengok sesame jom...;)

MAKEUP SANDING SIDE PEREMPUAN PADA 9.2.13

B4 MAKEUP:


Sepanjang proses makeup...gigih dan tekun ...masa ni ezal tengah buat teknik soket kat mata mira...:)



Ni lah hasilnya soket line ygdah siap..


Pic b4 ngan after makeup..amacam ok ker edok?





Hair-do by ezal, konsep snaggul messy atau sanggul serabai kata org ..hehe. pastu ezal letakan bunga orked kat bahagian belakang rambut untuk menaikan seri dan keayuan mira...:)








MAKEUP SANDING SIDE LELAKI PADA 10.2.13

Ha ni plak pic b4 and after untuk majlis persandingan sebelah lelaki yg diadakan pada 10.2.13. Masih mengekalkan konsep sweet and simple, kali ni ezal memberi sentuhan sedikit freshh..iaitu ezal banyak menggunakan warna2 pastel pada bahagian mata dan ezal melebihkan warna soft pink pada bahagian pipi dan rahang, ini adalah utk memberikan kesan fresh dan comel (ala2 barby doll ler..heheh)


 Untuk makeup kali ke2 ini pun mira minta ezal gunakan bunga sebagai hiasan di bahagaian rambut. so kali ni untuk rambut ezal mengambil contoh rambut Alyah waktu video clip KISAH HATI, cuma ezal bentukkan rambut Mira agar tampak lebih anggun dan ke arah seri pengantin dan ezal gunakan bunga yg lebih kecik (kang guna besar2 terkejut org kampung kan)...:)


 Ha amacam??ada iras2 Alyah x??hehe....;)




So pada sesiapa yg berminat untuk mendapatkan khidmat solekan drpd ezal boleh ler calling2 ezal keh : 0125816820 / 0176550678. Harga jgn risau murah2 jer...:)

Lagi satu ezal menawarkan perkhidmatan solekan untuk semua tempat seluruh Malaysia....kalo nk g luar negara pun bolehh...:)




2 comments:

  1. Eh memang mcm alyah pun!! Cantik :>

    ReplyDelete
  2. serius xcantik langsung mekap.. nampak agak over di situ.. xmacam sweet n simple pun...

    ReplyDelete